víte, proč je dobré spolupracovat s realitním makléřem? Část I.

29.01.2024

Pryč jsou doby, kdy stačilo umístit inzerát o prodávané nemovitosti na realitní servery. Dnes, kdy došlo k oživení realitního trh a i vlivem snižování úrokových sazeb u hypoték jsou nemovitosti přístupnější kupjícím, je alfou omegou MOTIVOVAT zájemce na prohlídku právě té Vaší nemovitosti efektivním využitím všech marketingových nástrojů. Naše práce je o průřezu mnoha odborných činností, MARKETING je jen jednou z nich. 

Co to znamená?


DOBRÝ MAKLÉŘ PŘÍPRAVÍ NEMOVITOST K PRODEJI S PROFÍKY

  • Ti umí kvalitní staging - ať foto či homestaging, virtuální staging či vizualizaci
  • V týmu má profesionálního fotografa, který nemovitost nafotí
  • Zajistí vytvoření videoprohlídky, využije dron
  • Nechá zpracovat 3D půdorysy nebo matterport
  • Umístí plachtu o prodeji na nemovitosti                                                              
  • V případě potřeby zajistí vyhodnocení technického stavu nemovitosti, které zabrání případným reklamacím po převedení nemovitosti na nového majitele
  • Nechá vypracovat PENB nemovitosti, pokud chybí
  • Zjistí od Vás informace, které motivují ke koupi, protože jsou přednostmi nemovitosti nebo příležitostmi pro hezký život v jejím okolí
  • Vytvoří landing page nemovitosti/webovou stránku nemovitosti

PŘIPRAVÍ MARKETINGOVOU STRATEGII

  • Pracuje s POPTÁVAJÍCÍMI klienty, i v rámci své realitní kanceláře
  • Spolupracuje s ostatními realitními kancelářemi
  • Informuje v OKOLÍ nemovitosti o prodeji  
  • Realizuje kampaně na SOCIÁLNÍCH sítích
  • Inzeruje v REGIONÁLNÍM periodiku
  • Nastaví ČASOVOU OSU prodeje podle toho, jak na prodej spěcháte, ta zároveň slouží k vyhodnocení efektivity marketingové strategie, reaguje na ní 
  • Pravidelně Vás informuje o tom, jak si Vaše nemovitost stojí na realitním trhu

PŘIPRAVUJE A VEDE PROHLÍDKY NEMOVITOSTI

  • Připraví nemovitost a vede prohlídky tak, aby se zájemcům u Vás líbilo a necítili se jako na návštěvě
  • Umí zjistit potřeby zájemce a vyhodnotit, zda je nemovitost ta, kterou hledá
  • Zná Vaši nemovitost i okolí tak, že dokáže vynést její přednosti s ohledem na požadavky zájemce
  • Umí zajistit FINANCOVÁNÍ nemovitosti
  • Informuje Vás o výsledcích prohlídek

Tak už víte, PROČ spolupracovat s realitním makléřem? Není té naší práce i potřebných znalostí málo, že? A to jsme teprve v POLOVINĚ celé realitní transakce.

Tato část je právě ta, která přivede zájemce na prohlídku a v důsledku zajistí PRODEJ Vaší nemovitosti.

Buďte nároční a chtějte profesionální i lidskou kvalitu v celém realitním procesu. 

Postavte svůj vztah na vzájemné důvěře, komunikaci a spolehlivosti. 

Jde o Váš majetek, Vaše peníze i Váš budoucí život, který s prodejem nemovitosti souvisí.